Tatilden dönüş

Mart 2011’den beri İsveç’te, Uppsala üniversitesinde doktora öğrencisiyim. Güzel arkadaşlarım var, güzel yemekler yapıyorum, bol bol geziyorum. Hava çok soğuk.

Yılbaşı tatili için üç haftalığına İzmir’deydim. Geldiğim hafta doktora hocamı aradım, az daha kalsam mı hocam dedim, kal dedi. Yılbaşı tatilim beş hafta oldu. O birkaç gün biraz düşündüm: acaba çok uzun mu oldu, işsiz güçsüz sıkılır mıyım diye… Yarın tatilimin son günü ve hala yapmak istediğim herşeyi yapamadım, görmek istediğim herkesi göremedim. Ailemle, arkadaşlarımla yeteri kadar vakit geçiremedim.

İşsiz olunca insan bir süre sonra sıkılır denir ya, o direk yalan. Yıllarca böyle gezip eğlenebilirim.

4 responses to “Tatilden dönüş

  1. merhaba görkem uppsala’da doktoranın ayrıntılarını ararken bu yazına denk geldim. Belki bu konu altında biraz alakasız olacak ama orada doktora yapmak ücretli mi?

  2. ücretli yapan birine denk gelmedim hiç. genelde burslu oluyor, pozisyonlara başvuruyorsunuz seçilirseniz dört yıllık bursunuz ayrılmış oluyor.

  3. o zaman bi alakasız soru da benden gelsin (algıda seçicilik sanırım) pozisyon ilanlarını bulamıyorum yardımcı olabilir misiniz ki bana ?

  4. Görkem PAÇACI

    tabii, uppsala universiteninkiler surada: http://www.uu.se/en/about-uu/join-us/jobs/
    (google’a uppsala jobs yazinca ilk cikan sonuc)

Bir Cevap Yazın

